lördag 3 oktober 2009

Vabbat hela veckan

Lucaz och jag har varit hemma hela veckan. Jag har varit hemma för att jag hostar men det börjar bli bättre. peppar, peppar... Lucaz har varit lite snorig och hostat men det verkan också bättre nu.

Igår var vi till morfar och åt mat, frikadeller mmmmmm..... Idag har jag och Lucaz varit upp till Silvergruvans antikaffär, hittade inget som jag ville ha. Är på jakt efter ett gammalt vitrinskåp. Sen åkte vi till affär´n, loppis i auktionshallen och sen medeltidsmarknad vid Sockenkyrkan. Nu har vi äntligen kommit hem igen. Det är ju ingen sommarvärme ute så vi håller oss inne idag. Hade hoppats på att Woody skulle vara öppet så jag kunde köpa hörnstolpar till sandlådan men dom stängde 13, och jag var där 13.16. Vilken osis. Tycker dom har lite konstiga öppettider. På vardagar mella 7-17 och på lördag 9-13.

Nu ska vi mysa lite och vänta på att Mannen ska komma hem från jobbet. Trevlig helg!

Inga kommentarer: