tisdag 10 november 2009

Längesen sist

Vad fick jag då när jag fyllde. Jo en vit lykta av svärmor och svärfar, ett halsband av pappa, scrapbookinggrejer och presentkort på H&M av systeryster med familj, pengar av mamma, Dan Browns nya bok av svägerskan och Dolce Gabbanas parfym Light Blue av mannen och en sten från Lucaz som det står "Älskade mamma" på. Tack alla för mina fina presenter.

Veckorna har gått så fort så jag kommer inte ihåg vad jag har gjort. Började iaf att måla Lucaz rum i lördags tills färgen tog slut. Va in till Västerås och köpte mera färg och golv i söndags och igår så målade jag klart hans rums. Idag ska jag måla en gång till för jag är hemma och vabbar. Han hade ont i örat imorse och bara gick och gnällde och grinade. Efter jag pratat med sköterskan på Vårdcentralen så skulle jag ge alvedon och nässpray och avvakta. Så det gör vi nu, avvaktar. Blir nog hemma imorrn också men på torsdag tänker jag jobba. Imorgon ska jag på en föreläsning i Västerås men kommer inte ihåg vad den heter.

Dags och göra lite nytta nu då.

Inga kommentarer: