lördag 26 december 2009

Julafton

började vi med julfrukost hemma hos min syster. Mycket trevligt och gott! Vi bytte paket och Lucaz vart glad för sin tröska och traktor som han fick. Lektes mycket med när vi kom hem kan jag säga.


På kvällen firade vi jul hemma hos Lucaz farmor och farfar med god mat och trevligt sällskap.





En tomte kom och delade ut julklapparna. Lucaz vart lite uppspelt men inte rädd och det var ju bra. En massa julklappar fick han iaf.

Här kommer lite:
Snowracer av farmor och farfar. Och ett hus som inte kom med på bild.


Lasersvärd av mamma och pappa


Ett spel och en traktor av gudfar Johan


Kassaapparat av faster


Terry och traktorerna, Blixten hjul, ficklampa, jätte helikopter, dataspel, Jerka och Blixten från Rorri, Elefun, Örngott med Ramone och filmer(ej med på bilden) av mamma och pappa


Kan va så att jag glömt nåt.

Han fick även pengar och för det har han köpt: En Dinoco helikopter och Kranis


Mannen och jag köpte en gemensam julklapp till oss själva, en filmkamera. Som vi invigde på julaftonskvällen. Den är så liten och lätt att den försvinner i väskan. Av min syster fick vi en ängel med ett ljus, den skulle tydligen vaka över oss...

Inga kommentarer: