fredag 9 mars 2012

Sjuka!!

I det här huset är vi sjuka just nu. Iaf Tommy och jag. Tommy vart sjuk först, i onsdags tror jag, feber men han åkte till jobbet iaf. Igår var han hemma. Jag åkte till jobbet igår, kände att jag hade lite ont i halsen men inget mer. Det var bara värre och värre under dagen. Kände hur det gjorde ont i kroppen och jag kände mig febrig. Kom hem vid halv två, åt en macka och la mig på soffan och sov till 4. Gick och la mig i sängen en stund sen åt vi mat. Mat och mat det vart nudelsoppa, det var det vi orkade göra. Jag gick och la mig vid 6 och sov till åtta då kom Lucaz och ville säga godnatt. Jag gick upp, la mig på soffan, vi drack varm choklad och sen gick Lucaz och la sig vid halv nio. Jag tittade lite på tv sen gick jag och la mig strax efter 9 och sov till 8 imorse. Jag hade så ont i kroppen och frös men imorse när jag vaknade så hade jag fortfarande ont i halsen men ingen feber. Lite trött och hängig bara. Lucaz tycker vi är tråkiga som inte vill leka eller busa. Just nu är han på kyrkis så han får busa av sig lite.

Inga kommentarer: