söndag 17 juni 2012

Vilken helg!!

Det började väl egentligen i torsdags morse då Lucaz spydde strax efter han gått upp. Roligt!! Igen... Va hemma torsdag fredag men han va pigg och det va bara torsdagen som han var dålig. I fredags var vi till Huddunge och tackade av en kollega som går i pension. Mycket trevligt och hon bodde så himla fint. Allt var bra tills det var dags för fika då började min mage rumla runt. Vet inte hur många gånger jag var på toa... När jag väl kom hem så fick jag väl sova sisådär en halvtimme i taget sen var det bara och gå på toa... Kvart i tre spydde jag första och enda gången sen fick jag sova tills på morgonen. Skönt! Tommy och Lucaz åkte till stan för lite ärenden och jag låg hemma och sov. Lucaz kom hem med massor med grejer som han hade fått. Tror pappa hade stora plånboken med sig igår: 2 lådor star wars lega, 2 star wars filmer och en handduk med star wars. Vad ska man säga... Själv va jag hem till syrran på kortkväll och magen spökade inget mer. Vilken tur. Hoppas jag inte smittat nån men det visar sig väl imorrn när man kommer till jobbet och nån säger att dom vart dåliga. Nu är det iaf bara 4 arbetsdagar kvar sen så har vi semester en vecka. Ska bli skönt och jag hoppas på fint väder. På midsommar ska vi iaf till pappa. Nu är det dags att duscha lillskiten innan sängen.

Inga kommentarer: