lördag 18 oktober 2008

Paketfest!

Igår hade vi personalfest och då hade vi paketfest. Vet ni vad det är? Varje person som kommer köper tre paket för ett sammanlagtvärde på 100kr och slår in. Sen lägger man alla paket på bordet. Därefter slår man tre tärningar och ska försöka få två lika, när man får det så får man ta ett paket. Man fortsätter tills alla paket är slut. Sen kan man fika eller nåt annat. Sen kör man igen och då tar man tid, 20min, och då får man ta av varandra. Sen är det paus igen, innan man kör sista vändan så öppnar man paketen så man ser vad det är i. Nu får man ta av varandra igen och det går på tid, 20min. Om det är nån som inte har något paket när man är färdig så får den välja ett valfritt paket och ta med sig hem. Det är roligt. Jag hade med mig 7 paket hem, fast några är ju sådana man inte vill ha. Prova, det är superroligt!!

Självklart så glömde jag ju kameran. Men vi hade kul iaf.

Inga kommentarer: