fredag 10 april 2009

Glad påsk!

Igår jobbade jag egentligen till fem men fick gå hem vid två. Så skönt!! Så jag bakade lite kakor igår. Havrekakor och hasselnötskakor. Mmmm... så goda dom blev.

Lucaz var ute med pappa och bytte däck på bilen. Jag har gärna mina kvar en liten stund till, man vet inte ifall det kommer mer snö. Jag har lamelldäck så det är ingen bråska.

Idag ska vi städa ur källaren. Vill inte för det finns riktigt STORA monster där nere. USCH!!!! Men det behövs för det är kaos där nere. Det mesta har bara åkt ner och blivit slängd i nåt hörn. Tommy ska åka och hämta kärran så vi blir av med det sen.

Hela påskhelgen är uppbokade. I morgon ska vi till systeryster för hon fyller år idag. Grattis!! På söndag ska vi till pappa och äta lite påskmat och på söndag ska vi till svärföräldrarna.

Gladd påsk på er!!

Inga kommentarer: