fredag 3 april 2009

Helg igen

Då var det helg igen. Vá skönt! Hoppas bara att det blir lika fint väder som det varit under veckan. Idag när jag kom hem var det bara att städa och tvätta, som varje fredag. Känns skönt och ha det gjort så man får lördag och söndag ledigt. Imorgon ska vi besiktiga bilen och sen åker vi nog till Enköping. Jag behöver ha en ny vår jacka och sen ska vi nog köpa lite godis. Det är ju trots allt lördag.

Nästa vecka är det ju påsk. Vi har lite barn på jobbet och det är bra då hinner vi göra sånt som inte hinns med annars. Lägga in lite kort på datorn och plocka ordning på hyllorna och i skåpen. På onsdag ska Lucaz följa med mig till mitt jobb. Jag öppnar 5.45 ch Tommy slutar 6. Lucaz dagis har inte öppnat då. Han tycker de är roligt på mitt jobb så det ska nog gå bra. Sen har vi bara 7 barn på onsdag.

Nu vill Lucaz att jag ska komma och titta på Bolibompa. Ha en underbar kväll!!

Inga kommentarer: