måndag 11 maj 2009

Vilken tråkig helg!

Usch säger jag bara. Vilken tråkig helg! Det har inte varit något fint väder, visst har det varit sol men det har ju blåst hela tiden. Sen så har vi har städat, städat och städat. Vi hade ju visning idag och vi har fejat och putsat för att det ska se fint ut. Men det är ju så tråkigt. Blä!!!

I lördags var vi ut och grejade i trädgården och då kunde man hitta dessa äckliga små djur. Usch!


Jag lovar att den här spindeln var större än en femkrona. Usch jag ryser bara jag ser bilden. Tänk om spindeln skulle börja leva och vända sig om och sticka ut sina långa svarta ben ur dataskärmen och krypa ner på tangetbordet och krypa mot mig... Gud då skulle jag ju dö!

Men lite roligt har vi hunnit med. Vi gjorde ett experiment. En russinhiss... Du behöver ett högt glas, bubbelvatten och russin. Spännande!

Inga kommentarer: