lördag 27 mars 2010

Lön=BORTA

Visst är det roligt att få lön? Inte när den är borta lika snabbt. När räkningarna är betalda vill man ju shoppa lite också så det har vi gjort både igår och idag så nu lär vi väl äta nudlar till nästa löning... =)
I går var Lucaz och jag till Uppsala, IKEA och Gränby. Vart lite shopping på IKEA, hittade en ny lampa till vardagsrummet och bestick till Lucaz. På gränby vart det ett tåg. Hittade en jättefin jeanskjol på Kappahl men köpte inte den, men det gjorde jag idag här på stan. Hittade ett par snygga baggy jeans och en tröja på Lindex. Byxorna fanns inte i min storlek och jag orkade inte fråga för det var massor med folk. Tröjan köpte jag idag. =) Byxorna fanns inte här på stan.

Nu längtar jag till våren så jag kan få använda kläderna. Hade tänkt mig att se ut så här då: Randig tröja i rosa och grått, svarta leggings, kort mörkblå jeanskjol med lite detaljer på och mina nya rosa skor. Ser ut som Converse men är den billiga sorten. Hitta dom på ICA Maxi för 99 kr. Alldeles lagom. Tror att det kan bli snyggt. Tänkte ha det när vi ska ut med jobbet.

Hittade en liten rolig sak på ICA Maxi som jag kan ta kort på till imorrn kanske. Det är en STOR kopp med blommor i. Så häftig!

Ikväll ska det äntligen ses New Moon! Vad jag har längtat! Har hittat Bellas armband på tradera som jag skulle vilja ha. Så fint! Har iaf vunnit ett mobilsmycka med samma berlocker som i armbanden: En varg som står för Jacob, ett hjärta som står för Edward och en blodsdroppe som står för Bella. Skulle vilja ha armbanden också så vi får väl se ikväll för då går auktionen ut.

Nu ska det lekas lite med tåg innan sonen ska sova.

Inga kommentarer: