måndag 1 mars 2010

Snöstorm

Lucaz och jag gav oss ner på stan idag. Korkat jag vet men det var så tråkigt att sitta hemma hela dagen. Vi shoppade lite grejer; nya gardiner till köket + lite piff, ramar till dagiskorten och en legohelikopter till min lilla sjukling.
Vi passade på att fika på Mercato.

Lucaz tyckte vi skulle ta kort på ormarna som ligger på taket till gallerian.


Snöstorm på stan. Usch vad med snö vi fått denna vinter. Nu räcker det tycker jag.




Jag var ju bara tvungen att in och handla just idag också. Vagnen gick knappt att dra varken in eller ut. Sen när vi kommer ut så har detta puckot ;) blockerat rondellen. Smart!! Det var kö från bakom affärn ut på huvudleden. Och inte såg jag nåt ut heller. Men hem kom vi som tur var.


Ja just ja. Igår var vi till mamma och spela bingolotto. Vi tog varsin bil för mannen skulle till jobbet sen. När han backar ut från uppfarten så har han glömt sladden i till motorvärmaren. Det gick bra för den lossnade. Han sa att det var värre om jag skulle glömma eftersom jag har sladden ligger ikläm idörren, för jag har bara kupéfläkt. Och eftersom den ligger i kläm så sliter den ur kontakten i väggen. Åh vad gjorde jag idag då... Jo jag glömde att ta ur sladden SÅ KLART!

Inga kommentarer: