fredag 2 juli 2010

Utmanad!

av Magdalena

10 första
Första bästa kompis: Maria
Första bil: Volvo V70
Första husdjur: Pelle, min katt
Första semester: Åkte jämt till Danmark när jag var liten. Utomlands var 2002 till Kos
Första jobb: Eurofoil, packa STORA folierullar
Första köpta skiva: Nån Absolute dance skiva säkert
Första riktiga kärlek: Min nuvarande man. Dom andra var nog inte "riktig" kärlek
Första piercing: Öronen räknas det? Annars naveln
Första konsert: Skulle ha varit Ronan Keating men den vart inställd

9 senaste
Senaste alkoholdrycken: Måste ha varit 31 Oktober 2009. Larsas 30 årsfest
Senaste bilfärd: Hem från jobbet idag
Senaste filmen du såg: New Moon
Senaste ringda telefonsamtal: Till min pappa
Senaste bubbelbadet: Några månader sen i Avesta badhus
Senaste spelade cd: Absolute Summer hits 2010
Senaste kyss: När jag gav mannen en födelsedagspresent i dag. (fyller imorrn)
Senaste gången du grät: När jag såg nån sorglig film förra veckan
Senaste måltiden: Krögarpytt

8 har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nopp
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja då, många gånger säkert
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja, vem har inte det
Fått ditt hjärta krossat: Nej, tror inte det
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Inte vad jag vet
Haft ett one night stand: Några gånger
Busringt till någon: Jajamensan!

7 saker du har på dig
– BH
– Trosor
– Leggings
– Kjol
– Linne
– Armband
– Ringar
– Halsband

6 saker du gjort idag
– Jobbat
– Varit på Karlssons
– Ätit glass (4 gånger)
– Ätit mat
– Tittat på tv
– Varit på stan

5 favoritsaker utan rangordning
– Mobilen
– Lypsylen
– Datorn
– Min säng
– Mitt mastercard :)

4 personer du kan berätta allt för
– Tompan
– Maria
– Mamma
– systeryster

3 val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

2 saker att göra innan du dör
- Få en till bebis
- Åka långt bort och länge med familjen

1 sak du ångrar
– Vet inte, kanske nåt


Jag utmanar: Sophie, Sara, Mia

Inga kommentarer: