tisdag 31 augusti 2010

Är så less

och irriterad på dessa icke kompetenta läkare vi har denna lilla stad... Har träffat 4 olika läkare sen i slutet av juli och bara en fatta hur ont jag har och hur jobbigt det är. Och han jobbar inte där längre fick jag reda på idag. Fy fan vad besviken jag blir!! Hon jag hade idag fattade inte vad jag sa, eller så ville hon inte lyssna. Hon körde sitt race. Det var ju så viktigt att jag kom iväg och tränade ryggen. Ja, det förstår jag oxå. Men mannen jobbar skift så har man väl kommit igång så är det en vecka som det inte blir nån träning. Det lyssna hon inte alls på. Sen att man ska behöva berätta samma sak varje gång bara för att det är nån ny läkare. LÄS JOURNALEN FÖR I HELVETE!!!!! Är så arg och ledsen och besviken nu så ni förstår inte. Hon tyckte inte ens att jag skulle jobba halvtid, utan ta det lugnt i början med 2 timmar om dagen. Aldrig att jag sitter och åker till Gåvan för att jobba 2 timmar och sen åka hem. Fick iaf som jag ville med halvtid, men känns det inte bra så ska jag gå ner till 2 timmar om dagen. Kiss my ass!! Då jobbar jag 5 timmar i två dagar istället. Skit läkare det är här i stan.

Inga kommentarer: