torsdag 19 augusti 2010

Sjukskriven

Jaha då har man blivit sjukskriven igen. Var ju det under mina 2 veckors semester oxå. Och det har inte blivit bättre så nu är jag sjukskriven månaden ut till och börja med. Men jag tror att jag blir sjukskriven tills dom vet var det är för fel. Känns lite som när jag hade diskbråck men jag hoppas att det inte är det. Ska iaf få göra en MRT så vi vet vad det är. Bara och vänta....

Nästa vecka börja Lucaz på förskolan igen, måste nog ringa och tala om vilka tider han ska gå. Behöver ju inte gå hela dagar nu när jag är hemma. Tror att det är mellan 9- 14 när man är sjukskriven. Blir perfekt och så kan vi cykla till "dagis".

Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag är hemma så här. Får försöka gå ut och gå lite. Skulle vilja ut i skogen men vet inte och jag klarar det. Tror jag ska prova nån dag iaf. Vill ju plocka lite blåbär och svamp ju. Idag ska jag iaf göra inbjudningskort till Lucaz kalas. Och baka lite kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När man är sjukskriven får du ha vilka tider du vill, det är när man är arb-lös det är 9-14. /

Nette sa...

När jag fick min dotter var jag sjukskriven på halvtid, då var min sambo tvungen att va hemma den andra halvan. Men det är 15 år sen så förhoppningsvis har det ändrats :)