måndag 25 maj 2015

Tröttmössa

så skulle man kunna summera tiden efter förlossningen. Vissa nätter sover Zion bra och andra så bara ligger han och gnyr och rör sig. Ibland vill han ha bröstet och ibland inte. Han sover faktiskt bäst i min famn men jag skulle också vilja sova lite. Kanske kan sova lite på dan imorrn. Snark...
Imorrn ska vi på samtal på skolan så får vi se hur det går för Lucaz i skolan. Sen handla och sen hem och vila tror jag. Idag har vi varit till bvc och Zion växer som han ska. Han går upp i vikt iaf. Och sen åkte vi ner på stan och Tommy handla lite kläder, sen lunch på Johanssons, sen hem lämna av Tommy och Lucaz och jag och Zion åkte till mitt jobb för dom hade sommarfest. Barnen sjöng så fint och sen var det fika. Vi va kvar en stund och prata lite sen åkte vi hem. Zion sov mest hela tiden. Nu blir det lite tv innan sängen väntar och jag hoppas att han sover i natt...

Inga kommentarer: