tisdag 10 februari 2009

Mina partylite grejer

Här kommer lite bilder på mina partylite grejer. Har gått runt i huset nu på morgonen och fotograferat. Jag är hemma och vabbar idag så jag hade inget annat att göra.

Två ljuslampetter

En elefant. Den passar in så bra med resten av väggen

Så här ser hela väggen ut


Mina Africa ljushållare. Köpta på tradera.
Dom andra har jag köpt på ljuspartyn men dom är så dyra.


Min ying och yang som jag fick för jag hade ett party hemma.
Kostar 450kr annars.
Det är partylite teljus i med doften Godisstång. Den luktar polkagris.

En Klassisk votivljushållare.
Hade tre men har sålt dom andra. Ljuset luktar Mullbär.
Den står i badrummet uppe.

Snöbolls trio med små skålar. Köpte jag till jul men vill inte tända dom.
Dom är så fina.


Teljus:
Hokus Pokus, Snöbär och Kokoschoklad


Votivljus:
Honungsmelon, Mango & Mandarin, Mullbär, Jordgubbsrabarber och Fransk vanilj

I går köpte jag teljus med doften Körsbärsträdgård.
Jag, mamma och Jenny köpte ett paket med 36 teljus som vi ska dela på.
Dofterna var: Jordgubbsrabarber, Smultronland och Körsbärsträdgård.

Inga kommentarer: