söndag 21 juni 2009

Lite update

På midsommarafton hade Lucaz 39.7 graders feber så vi trodde att vi skulle bli hemma. Under dagen hade jag velat åkt till Sätra Brunn men det gick ju inte så vi va hemma och mös. På kvällen åkte vi till farmor och farfar där det var fullt med folk. Vi grillade och åt god mat och gott fika. Efter fikat spelade vi Tribond i lag och jag och svärmor, eller som Lucaz säger Fis Lis vann. Jippie!! Lucaz var jättesnäll hela kvällen. Han låg på soffan och tittade på Små Einsteins och somnade ibland. Vi var väl hemma nån gång efter midnatt och då hade vi alla en dejt med kudden :0)

Igår satt jag och sydde på mina indiankläder. Blir nog bra till slut, men det blir inte så som jag ville ha det från början. Ni ska få se sen när det är klart. Iaf precis när jag gjord klart ena bendelen så ringer syrran och frågar om vi vill komma på fika så vi åkte dit och det vart en hel kväll av det hela. Vi åt pizza tillsammans sen tog vi oss några drinkar. Pepino och Päron LOKA. Kanske inte den bästa blandningen men det funka, det var godare än Dooleys med mjölk iaf.

Nu har jag och Lucaz precis ätit frukost och jag ska snart börja städa :( TRÅKIGT!! Men det behövs. Ligger massor av dammråttor i hörnen. Ikväll hoppas jag på att få åka på bingo i Skultuna. Hoppas, hoppas...

Nu är det iaf bara 1 vecka kvar till semestern. Gud va skönt. Hoppas vädret blir bättre också. Får se om jag kan jobba hela dagar eller om jag måste vabba. Har han feber idag också så kan han ju inte gå till dagis imorgon. Vi får väl se ikväll.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: