torsdag 25 juni 2009

Shopping!

Idag har Lucaz och jag vart och shoppat kläder. Det vart 3 par shorts och 3 linnen till sonen och ett par shorts och ett linne till mig och en present till Melwin som fyller 3 i juli.
Sen var vi såklart på Toys R us, älskar den butiken, där köpte vi en drake att flyga med, en krokodil som Lucaz ska ha när han badar, ett gevär till bröllopet vi ska på nästa helg med Western tema, en leksak till Wiggo för han fyller 1 år på söndag, en present till Melwin och en ny Einsteins dvd. Tror det var allt.

Lucaz valde den här till Wiggo. Han ska få en annan sak också.

Vi passade oxå på att köpa en 30 års present till Tommy som fyller nästa vecka på fredag. Tror inte han läser bloggen men väntar ändå till nästa vecka att tala om vad det är. Presenten är från Lucaz för min present får han veckan efter och det talar jag inte heller om :0) Ni får vänta och se...
Lucaz gick sin sista dag på dagis idag så vi var där med lite glass till barnen och presenter till fröknarna. Till hösten så börjar han på Skorpan, där dom stora barnen går. Min lilla bebis har blivit stor. Det går så fort.
Nä nu ska jag mysa med Lucaz för han är fortfarande vaken. Sov gott!

Inga kommentarer: