söndag 7 juni 2009

Möhippa

Igår var jag på möhippa för en underbart rolig och bra vän. Maria. Vi hade roligt hela kvällen, mesta dels på brudens kostnad. Men jag tror inte att det gjorde nåt. Har iaf ont i magmusklerna och i kinderna idag för jag skrattade en hel del igår. Oj oj oj!
Längtar till bröllopet iaf.

Hennes syster hämtade henne hemma hos deras föräldrar och körde hem henne till en kompis där alla väntade. Hon fick svida om till en jättetjusig klänning och fina skor. Håret vart fixat med slöja och sminket var urtjusigt. Efter lite dricka så åkte vi in till staden där vi letade upp en musikstudio. Den blivande bruden fick spela in en egen cd. Det var 3 Carola låtar med resten av gänget som körade. Jag kan säga att det blev en spännande och högljudd färd i bilen på väg tillbaka.
Tillbaka till huset och dags för lite mat. Mums vad gott!! Några timmar senare så åkte vi till killarnas svensexa där vår brud dansade och sjöng för sin man. Lite chockad tror jag nog att han vart. Det vart några timmars sing star sen åkte jag hem. Kan säga att det var väldigt skönt att komma hem till lite lugn och ro sen. Skönt för öronen iaf.

Inga kommentarer: