tisdag 28 juli 2009

Camping

i vardagsrummet. I lördags hade Tommy fest för han har ju fyllt 30. Det var jätteroligt och trevligt ända tills vi kom till hotellet. Gud vad man kände sig gammal. Alla var minst 10 år yngre än vad jag va. Nä, det var inte så kul. Men iaf, på söndagen så var vi så slöa och trötta båda två. Så efter vi hade hämtat Lucaz så tog vi ner madrass och täcken till vardagsrummet och låg och tittade på film halva natten. I går sov vi också här men inatt vill jag nog sova i min säng. Är lite stel och har ont i ryggen.
Igår var jag, syrran och mamma på bingo. Det var våran morsdagspresent till mamma som vart lite sen eftersom hon algrig är hemma. Hon och Å är bara ute med husvagnen hela tiden :)
Men igår vart det av iaf. Mamma vann men inte jag eller syrran. Men det var trevligt ändå.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Håller på och tvättar för det vill jag ha rent tills vi ska flytta, bara 3 dagar kvar =) Me like! I morgon ska vi åka till Parken zoo och då hoppas vi på bra väder.
Nä nu ska jag ta och byta sängkläder. Tjolahopp!

Inga kommentarer: