torsdag 2 juli 2009

GUD..

VA VARMT DET ÄR! Men inte ska man väl klaga nu när värmen äntligen är här. Men det gör man ändå, aldrig blir man nöjd. Fast idag har det inte varit så varmt så idag har jag kunnat baka till Tommy 30års fika. Men det vart lite varmt i köket iaf. Så nu finns det kakor och mjuka kakor. Imorgon ska Lucaz få göra en tårta till pappa som han får när vi väcker honom sen. Han jobbar natt så vi får fira på eftermiddagen när vi väcker honom istället för på morgonen. Sen hade jag tänkt att vi skulle äta på Måns Ols Utvärdshus. Så mysigt och sitta på balkongen och titta ut på sjön. Visst kostar det en del men han fyller ju bara 30 en gång.



Nu har maken nyss vaknat, man kanske skulle ta och väcka sonen som ligger bredvid mig i soffan och sover. Vi var upp 6 i morse för vi skulle hämta Tommy på jobbet eftersom vi var till Västerås igår och då var vi till pappa och så vart det sent så Tommy åkte med en arbetskamrat till jobbet och hade då ingen bil för att ta sig hem. Jag börjar bli ganksa trött jag också.



Nä nu är det snart dags för mat. Krögarpytt med rödbetor och stekt ägg blir det idag. Mums!!

Inga kommentarer: