fredag 21 januari 2011

Inget för den med svag mage

så man får läsa och titta på bilderna på eget ansvar.
Igår fick jag iaf åka hem och det var skönt att komma hem. Operationen gick bra och allt kändes bra tills det var dags att kliva upp ur sängen. Hade ju legat i sängen sen 7.30 på morgonen och fick inte gå upp förrän kl 17. När jag satte mig upp var jag ganska yr men kändes bättre efter ett tag. Det gick bra att gå till toaletten men sen ni... Så svimmade jag. Jag ramlade iaf inte utan satt kvar på toan. Efter var jag alldeles skakig och vart trött. Så jag la mig igen och somnade. Fick lite och äta men mådde illa. Det vart bättre på kvällen men fick inte gå på toa själv. På onsdagen var det bättre, och jag fick klara mig själv. Jag hade med kameran denna gång och tog lite kort är jag låg där alldeles ensam.
Fick besök av min familj. Längtade verkligen hem...

Mmmm... Den utsökta sjukhusmaten. Usch vad den var smaklös. Smakade verkligen ingenting. Till middag hade jag valt fläskpannkaka för jag ville ha det där salta fläsket. Jo visst du. Pannkakssmet med skinkbitar var vad jag fick. Uschan!!!

Utsikten från 9:onde våningen.



VARNING! Ses på på eget ansvar.




Inga kommentarer: