söndag 30 januari 2011

Ny vecka

Helgen har varit superbra och skön. I lördags var vi hem till mamma för hon fyller år imorrn. Hon bjöd på så god mat och fika efter det. Jag och syrran hade köpt köpt en kamera för det ville mamma ha men har inte köpt nån. Det roliga va att Åke också hade köpt en kamera till mamma och dom va lika. Av alla kamera modeller som finns så hade vi köpt lika. Fast det va olika färger på dom. Lite kul va det!!

Idag har vi inte gjort så mycket. Va uppe ganska sent igår så vi sov länge idag och åt en sen frukost. Titta på film och lekt med tåg. Kurragömma har vi också hunnit med. Sen ett dopp i badbaljan innan han gick och la sig. Nu hoppas jag att han sover sött för nu ska jag titta på Solsidan.

Imorgon är det dagis igen och jag MÅSTE ringa distriktan så jag kan få ta bort suturerna. Det kliar så jag blir tokig! Baka bullar till syrran hade jag tänkt klämma in nånstanns i veckan oxå.

Inga kommentarer: