fredag 27 mars 2015

Fredag= HÄRLIGT!!

Ja då var det fredag igen då. Denna vecka har jag haft och göra iaf. Började måndagen med möte i skolan, tisdag var det ju tillväxtkontroll, onsdagen var jag till barnmorskan och i går torsdag var jag på begravning. Det var en fin men tung begravning då det var ett barn som gått bort. Idag har jag inga måsten iaf. Sonen är lämnad i skolan och jag har lyckats fyllt i fritidstiderna genom schoolsoft (jippie), då äär ju frågan vad man ska göra nu? Har grädde i kylen så funderar på om jag ska baka nått gott eller om jag ska slänga ihop några pannkakor till en pannkakstårta till mellis. Sen ska jag hämta upp Lucaz gamla kläder och gå igenom och se om lilla bebisen kanske kan ha nåt och sen ska vi på loppis imorrn så det kan ju va bra och veta vad man ska titta efter i klädväg. Nähä, bara och sätta fart då...

Inga kommentarer: