onsdag 25 mars 2015

Tillväxtkontroll

Ja igår var vi på tillväxtkontroll och allt såg bra ut. Bebisen växer som den ska, väger 2055g enligt deras beräkningar och det var lite mer än förväntat i v. 33. Och så tog vi reda på vad det blir och jag är så lycklig!!! Det är vi väl allihopa men jag vart nog gladast. Håller på den karamellen ett tag. Frågar man får man kanske veta... Idag har jag varit hos barnmorskan och allt var bra där med, blodtryck Ok, hb OK, socker OK. Allt bra helt enkelt. Hon var nöjd med sf måttet oxå. Ska tillbaka om 3 veckor för lite kontroller och prat om förlossningen. Pratade med läkaren igår om kejsarsnitt eftersom jag är orolig för ryggen och att nåt ska ställa till det igen men "dom" experterna hade pratat om det och det var större risker och komplikationer med ett kejsarsnitt än att jag skulle få ett diskbråck igen. Så då får vi väl hoppas på det då.

Inga kommentarer: