måndag 30 mars 2015

Dagens göra

Idag tog jag mig en vända ner på stan, vart lite bebiskläder och en tröja till Lucaz. Har titta på bebiskläderna tidigare men inte köpt och mannen fråga varför så idag slog jag till. Body, shorts och en liten keps. Nu får vi hoppas på en varm och skön sommar.
Hade oxå tänkte köpa lite påskpyssel som jag kunde hålla på med. Det vart en krans till dörren som ska piffas, lite påskliljor och penseer som ska ner i krukorna ute och så har jag hunnit plocka lite påskris. Det ute tänkte jag fixa imorrn men lite tog jag in. Så här vart det inne med lite av riset.
Lite övrigt som pysslades idag var: påskpåsar till Lucaz fröknar och ett påskägg till hans underbara fritids"fröknar".
Nu ska jag nog hämta lite choklad, daim, och titta på Ullared. Längtar dit, skulle va kul och åka ner till påsk nåt år. Nästa år kanske.

Inga kommentarer: