fredag 12 december 2008

Det var snabbt

Beställde julklapp till Wiggo igår på www.babyshop.se och fick grejerna idag. Det var snabb service. Nu vid jul hade dom även fraktfritt så det vart inte så dyrt. Annars kan ju frakten kosta en del.

Än så länge har jag inte slagit in en enda julklapp utan tänkte göra det dagen för julafton. Men jag vill bra gärna slå in dom nu men jag får vänta. Ska bli skojigt och se vad man har köpt egentligen.

Till Lucaz har vi redan 4 julklappar, men jag köper gärna flera. Han ska få Maxi pärlor med pärlplatta, 3st tavlor fån filmen Bilar, en motorsåg och en kaffebryggare till sitt "kök".

Jag har ångrat mig angående mitt halsband jag önskar mig. Nu vill jag ha en enkel silverplatta. Den är smalare än den jag köpt till Tommy, jag tror den blir bättre.

Nä, nu ska vi gå ut och skotta lite snö. Tjingeling!

Inga kommentarer: