lördag 28 mars 2009

Circus Wictoria

Igår var vi på circus i Heby. Jag vann 2 biljetter i Sala Allehandas tävling förra veckan. Såg annonsen i tidningen förra veckan och tänkte at jag provar att skicka in och jag vann! Jag slutade 18 igår så dom mötte mig vid jobbet och sen åkte vi till Heby. Det var en del folk iaf.
Lite bilder från kvällens show.
Kameler
Mamma och Lucaz
Ponnysar
Usch vad läskigt!
I torsdags fick jag hämta Lucaz på dagis för han hade kräkts. Väl hemma så ville han ha det ena och det andra att äta så magsjuka kan det inte va. Han kräktes en gång på eftermiddagen men inget mer. På fredagen så var det inget, han åt och drack så därför åkte vi på circusen. Men inatt så kräktes han igen. En gång, men än så länge har det inte kommit något mer. Kanske bara är ett magvirus.

Inga kommentarer: