söndag 22 mars 2009

Snö igen!!!

Nu snöar det igen. Och jag som trodde våren var på väg. :(

Vi va iaf ut så Lucaz fick cykla lite. Han cyklade fram och tillbaka på trottoaren. Han älska och cykla. Hittade en jättefin cykel på Biltema men den fick jag inte köpa eftersom han hade en. Så den ska vi spraya grön och svart så den blir fin. Nu är den ljusgul men nån fläck här och var. Det får Tommy banne mig fixa eftersom det inte vart nån ny ;)

Sen så tvättade vi bilarna, eller vi spolade av dom med högtryckstvätten litegrann. Jag frågade om jag fick prova för det såg lite kul ut. Och det var det! Men jag gjorde inget bra jobb tydligen, missade en fläck på min bil på ena sidan så Tommy fick göra om det. Oj då!

På eftermiddagen kom farmor och farfar förbi för Lucaz ville träffa Ebba. Vi har öpt en hel påse med godis till henne. Undrar om hon ska få några i ett litet påskägg? Hemlis!

Ebba

Tack för en trevlig fika stund Farmor och Farfar!

Och Ebba såklart.

Inga kommentarer: