lördag 21 mars 2009

Uppsala

Igår var vi till Gränby centrum och handlat lite. Lucaz fick nya skor och solglasögon. Sen hittade han en frän badanka på Mique som vi köpte. Tommy fick och nya skor och jag fick ingenting... Tråkigt!



På vägen hem stannade vi till på Mcdonalds och åt mat och där träffade vi på Maria med familj. Lucaz blev superglad när han fick se Melwin. Jag tror Melwin vart lika glad av att träffa Lucaz. Det var ett tag sen vi sågs. Vi bestämde träff senare på kvällen också. Karlarna skulle gå ut och dricka och vi skulle sitta hemma och titta på Robinson. Men så vart det inte. Vi gick till Värdshuset allihop och åt lite mat sen när vi kom hem igen så åkte vi hem för jag var trött. Lucaz var riktigt tråkig under kvällen och jag vart så irreterad på honom. Ibland vill man sälja sitt barn...

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Nu sitter han och spelar V-smile, Nalle Puh. Det går inte så jättebra men han försöker iaf. Hoppas solen kommer fram mera så man kanske kan gå ut. Ha en underbar söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Melwin vart verkligen glad av att träffa Lucaz,dom är för goa våra små prinsar=) Kramar i massor från oss