lördag 7 mars 2009

Fastnat

Har ju skaffat Facebook och fastnar ju där lite ofta!? Ska uppdatera här nu iaf. Jobbat och slitit hela veckan, har haft stängning denna vecka. Jag stänger tis och fre, kl 18. Det gå bra men man önska ju att föräldrarna håller tiderna. Ibland blir man ju försenad men ändå...

I torsdags var vi in till Västerås och shoppade lite. Jag köpte ett par byxor och Tommy fick ny träningskläder. Han tyckte dom var alldeles för dyra men jag vill ju att han ska vara snygg på gymmet. Ett par svarta Puma byxor och en grön Puma tröja, det gick på 900kr. Men vill man vara fin så ska det svida lite.

Idag har vi varit till Östs och köpt ett nytt skrivbord, blev jättefint. Lägger ut en bild sen. Vi köpte ett vitt som passar in bättre i rummet. Fast jag tyckte det andra passade också men enligt mannen i huset så var det för litet. Han fick inte plats med all sitt crap. Bara han håller ordning så är jag nöjd :)

Provade på att göra couscous till middagen idag men varken Lucaz eller Tommy tyckte det var nån höjdare så det lär vi inte äta igen. Synd!

Nu ska jag natta Lucaz och sen blir det nog lite tv och godis. Gó kväll!!

Inga kommentarer: