onsdag 1 april 2015

Busy onsdag...

Fattar inte att man hann med allt förr när man jobba 100% oxå. Idag har dagen gott i ett, först besiktat mannen bil då han passande nog drog till Jönköping på kurs i morse. Men det gick bra bilen gick igenom utan anmärkning så om någon letar bil och vill köpa en Mitsubishi galant så har vi en till salu. Efter det åkte jag till Ica Maxi i Västerås och handlade mat till påskhelgen. Tycker det är roligt att gå där och strosa. Sen for jag vidare till Erikslunds shopping center och tog en vända, tror dom håller på och gör om i alla butiker där, lite drygt. Kikade på bebiskläder men hitta inget av intresse. Hittade lite grejer till Lucaz påskägg, han vill ha ett STORT ägg av påskharen och det ska han få oxå. På vägen hem vart det lunch, dubbel cheeseburgare mums!! Hem och lämna maten och iväg och hämta sonen då han skulle till tandläkaren, det besöket gick oxå bra. Alla tänder fanns och var på väg upp. Efter det hade jag lovat att vi skulle till badhuset och dit for vi. Nu är vi iaf hemma och har ätit och påskpyntat lite och jag är så trött så jag skulle kunna gå och sova, SNARK... Sa häromdagen att jag skulle pynta ute men tji fick jag. Krukorna jag skulle plantera i var fyllda med jord och vatten som lukta mysigt... Mmmmm... Så det får bli på fredag när karln är hemma och kan hjälpa mig. Blommorna klarar sig nog. Ha en trevlig kväll!!!

Inga kommentarer: