fredag 10 april 2015

Fredag igen!

Nu är det fredag igen, tänk vad snabbt det det går. Idag fyller systeryster år så jag och Lucaz ska dit efter lunch och ta en fika. Jag fick en beställning på att baka en budapestrulle till fikat och det vart så många gulor kvar så jag slängde ihop en kaka till med smak av apelsin. Hoppas den är god, vi får smaka idag. Sen är det så att hon inte önskat sig nåt men jag tänker inte komma tomhänt iaf så jag har slängt ihop en må-bra-mys-korg. Finns lite gottigt i den.
Vad händer i helgen då? Vet faktiskt inte. Tommy ska väl byta däck på bilarna så vi kan köra med dom sen. Jag får väl städa eller tvätta eller nått, kanske gör det idag t.o.m. Lucaz vill gärna åka och bada så vi kanske kan göra det. Det har ju varit påsklov denna vecka så han har varit på fritids 2 dagar och ledig resten och igår var dom med fritids på badhuset och dom har ju satt upp hinderbanan som han vill springa i. Och det är ju inte så roligt att gå och bada med mig då jag inte kan springa i hinderbanan, men det kan ju Tommy. Sen fryser jag så fort så det är inte så roligt att bada längre, tyckte det var skönare före operationen men men... Nähä om man kanske skulle ta sig en sväng om det snabeldraken och bära ner alla påskgrejer i källaren igen. Nästa vecka måste jag ju börja med skötbordet så det blir klart nån gång och så måste jag till banken, ringa telenor, ringa läkaren, till barnmorskan osv... Det här med att gå hemma och ta det lugnt på graviditetspenning verkar ju funka sisådär :)

Inga kommentarer: