onsdag 28 januari 2009

Fynd på rean och plötslig övernattning

Idag träffade jag och Lucaz Maria, Melwin och Wiggo på sta och så tog vi en runda på slutrean. Jag gjorde faktiskt några fynd. Den här vår jackan till Lucaz för 49.50. Helt otroligt! Den känns lite som Helly Hansen material. Den blir nog skön.

Den här var inte på rea men Lucaz ville ha en tröja med Sheriffen så han fick den.
Till och med jag gjorde ett fynd. Den här lila tröjan för 99:- Det tyckte jag var billigt. Man ska passa på och handla nu.

Vi gick hem till oss sen så barnen fick leka och dom åt mat här. Sen när Maria m. familj skulle åka hem så ville Lucaz följa med och var helt på det klara med att han skulle följa med så han fick det. Det vart lite plötsligt men men... Jag packade en liten väska åt han med kläder medans Maria klädde på honom. Sen fick jag en puss och kram och han gick ut och satte sig i bilen och väntade. Hejdå mamma! Det känns lite ensamt när det vart så plötsligt, vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ska passa på och spela lite Guitar Hero. Sov gott!!


Inga kommentarer: