torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!!!





Nu så är det 2009. Hoppas detta år blir bättre än förra för mig, eftersom jag hade diskbråck och andra besvär då. Jag hoppas iaf på en liten bebis detta år.
Vi hade iaf en jätte trevlig och rolig nyårsafton. Vi var i Heby hos Maria och Larsa, vi var 10 vuxna och 8 barn. Vilket hålligång det var hela kvällen. Framåt 23 så började några barn bli trötta och somnade så då vart det lite lugnare. Maten var fantastisk god, till förrät fick vi en toast med räkor eller kassler i en vitlökssås, supersmarrigt. Huvudrätten var potatisgratäng med ytterfilé med champinjoner och gräddsås och till efterrätt hade Maria gjort vaniljpannacotta med hallon. Sliskigt och gott!! Man var bra mätt i alla fall.
På kvällen hade vi en liten tipspromenad. Man svarade på frågor och svaret var en av personerna som var på festen. Sen hade vi tävling för att se vilken som var rätt person. Jag sög iaf bäst :)
Alla killar på festen skulle bada badtunna och jag hade tänkt var kvar uppe tills dom hoppat i men vilkan bekymmer dom hade. "Det är för kallt, det för varmt..." Så jag gick och la mig
vid kl 2.
Här kommer lite bilder från igår och idag.
Alla barnen

Lucaz och pappa äter förrätt. Mumsigt!

Vem är fingerfärdigast???


Fyrverkeri!!! GOTT NYTT ÅR!!



Lucaz med supersöta Wiggo

Maria dansar med barnen

Lucaz har fått tag på mikrofonen till Sing star

Så här ser man ut dagen efter



~~~~~~Grattis på vår 3-åriga bröllopsdag den 31/12-08 Älskling!~~~~~~

Kommer du ihåg hur lyckliga vi var då?!?!?!?!

Bara skoja

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Carro. Gott Nytt år på dig. Hoppas på ett bra 2009. Brukar läsa din blogg lite då å då. Ha det gött! Kram Linda V (klasskompisen från Tuna)