fredag 23 januari 2009

Nytt spel!!!

Idag har jag haft semester för Lucaz förskola har stäng pga planeringsdag. Tommy kom hem tidigt från jobbet för han mådde dåligt, så han åkte på det Lucaz hade häromdan. Jag hade iaf tråkigt så jag och Lucaz åkte in till Västerås för att storhandla mat. När vi gick där inne på ICA Maxi så hittade jag ett Guitar Hero III Legends of Rock för 399:-. Det kunde jag inte motstå så jag köpte det. Tommy hade inget emot det för vi har funderat på om skulle köpa det eller inte. Nu så har jag köpt det. Vi behöver en gitarr till så vi kan spela samtidigt bara.

Jag hade också tänkt gå in på IKEA och Toys R us men Lucaz var på så dåligt humör när vi åt på Mcdonalds att jag tröttnade och åkte hem. Nu har vi provat att spela båda två och det är hur roligt som helst.

Inga kommentarer: