söndag 18 januari 2009

"Män som hatar kvinnor"

den är så bra. Har ni läst den? En kriminalroman av Stieg Larsson. Jag har fått låna den och den tredje boken "Luftslottet som sprängdes" av Lena från jobbet. Jag började läsa den igår och det är svårt att lägga ifrån sig den. Har suttit och läst nu medans Lucaz har tittat på Bolibompa men nu vill han inte titta längre.

Kakorna är iaf klara och dom vart jättegoda. Lucaz har ätit massor och det har jag och Tommy också gjort. Nä nu står han och drar i mig "Pomma mamma!" Jag lär väl gå och leka med Blixten nu. Ha en underbar kväll.

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack :-). Nä, så farligt var det inte. Trodde oxå att det skulle göra skit ont. Jag har ju gjort en stor tatuering på ryggen oxå. Den kändes mera. Har du gjort nå flera tatueringar? Kramis

Linda sa...

Glömde skriva mera :-).

Jag fick en länk på olika stilar, som jag skulle kolla över. Sen tog jag med stilen på ett ungefär som jag ville ha det. Sen ritade han om det och la till skuggor och de nedersta "snirklarna" av texten. Så jag sa mest hur jag ville ha det och han ritade :-) Skickar med länken. www.dafont.com