lördag 17 januari 2009

Vi har badat

Idag tog vi en sväng till badhuset istället för att bara sitta hemma och tråka. Vi hade inte med kameran denna gång för vi har så många bilder från badhuset. Vi hade så roligt, Lucaz riktigt tjöt av glädje när vi kom in till bassängerna. Så klart ville han åka rutschkana också. Inte den lilla bläckfisken utan den stora. Han verkligen älskar att åka den. Efter vi hade fikat så gick vi in till den varma bassängen. Lucaz hade kul med sina strumpor då. Han har strumpor på sig för att inte halka och så får han bättre fäste i bassängerna. Iaf så rullade jag ihop dom till en boll som vi kastade med. När dom sjönk under vattnet så sparkade Lucaz upp dom till ytan igen, det såg så roligt ut.

När vi kom hem så städade vi hela huset. Inte så roligt men det behövdes. Tvättar gör vi också, lika bra och göra allt på en gång. Imorgon är det ju söndag då vill jag bara ta det lugnt och kanske hinna läsa lite i min bok. Tommy lagade mat idag för jag var sugen på wokat och det kan bara han göra. Det är det enda som han kan laga riktigt bra, det blir nästan alltid gott.

Nä, nu ska jag titta på bilar med Lucaz, för andra gången idag. Ha en skön kväll!


Magdalena: Nä, det är inte Maria G utan en annan. Men hon funderar på att skaffa en så vi får väl se.

Inga kommentarer: