lördag 24 januari 2009

Nu är det min tur

att bli sjuk. Vaknade imorse och var snorig och täppt i näsan, kunde inte svälja och hade så ont i magen. Med näsan och halsen är det ganska bra men magen är inte bra. Vet inte hur många gånger jag vart på toa. Tur att jag var in och handlade igår då. Tommy känner sig väl ganska bra idag och Lucaz är jättepigg.

Jag har precis gått upp och lagt mig i sängen. Soffan var inte så skön längre har ju legat där ett tag nu. Vi har avverkat två filmer och är inne på den tredje. Den första var Bee Movie och den andra var Happy Feet och nu tittar dom på Horton . Jag undrar om jag ska ta och sova en stund. Det kanske känns bättre då. Hoppas ni mår bättre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch då..krya på dig!
Äter inte Lucaz grönsaker heller?
JAg äter inga grönsaker heller..nästan inga iallafall..men i wok vill jag ha minimajs, vattenkastanjer o bambuskott..gottigt!

jo..vill du o Maria komma på mitt Rabdidoparty den 17:e feb? en tisdag kl 18??

Många kramar o krya på dig