lördag 10 januari 2009

Kalas, kalas, kalas...

Idag har vi varit på två kalas. Ett 2-årskalas och ett tonårskalas. På 2-årskalaset var det mycket fika och jättegod tårta. Lucaz hade roligt iaf och så fick han en godispåse såklart. Det var nog det bästa av allt för hans del. Det var jättetrevligt och så fick vi veta att ett par av våra vänner ska få tillökning igen. Gratulerar!!!!

Det andra kalaset var hemma hos min syster för det var Jesper som fyllde 14 år. Herregud vad tiden går fort. Kommer ihåg när han föddes och vi undrade om det skulle bli en flicka till men inte blev det det heller, Det vart en pojke och nu är han 14 år. Usch vad jag känner mig gammal... Vi fick iaf goda mackor och god glass. Tack så mycket!!

Ikväll ska vi titta på film, tror det blir Hulken 2. Vi såg 1:an igår på tv. Imorgon åker julen ut och så ska jag beställa nya köksgardiner. Har bara ett par och jag kan ju inte ha jordgubbar från nu till december. Vi får se om det blir något mer. Ha en skön kväll!!!

Inga kommentarer: