onsdag 22 december 2010

Blåmärken och paket

Så här ser man ut efter att ha tagit blodprov. Undrar vad hon har gjort.

Idag var jag in och träffade läkaren och gjorde en undersökning. Fick hem massa papper förra veckan , info och fyller-i frågor. Det stod att undersökningen skulle ta en timme. Kl 13 hade jag tid, 13.45 fick jag träffa läkaren, 14.02 checkade jag ut från parkeringen. Hmm... Vad kan han ha missat??

Snart är det julafton. Så härligt! Alla paketen är inslagna och i morrn ska granen kläs. Lucaz längtar och vill öppna paket. Han ska få öppna ett när vi klätt granen.


Julafton kommer se ut så här:
Julfrukost hos oss, kl 10, och då kommer farfar, farmor, faster och morfar. Vi firar lite på morgonen och Lucaz får paket.
Aftonen skulle ha firats hos min syster men hon undra om vi kunde vara här så Lucaz kunde leka med sina leksaker som han ville. Och det går ju bra. Kl. 14 kommer sällskapet. Alla köper lite gott att ha på julbordet. Julskinkan som jag gjorde i helgen har mannen fått låta bli så att det räcker på julafton. Det är en stor bumling på 3 kg. Hoppas den är god bara.

Inga kommentarer: