söndag 5 december 2010

Dag 2 Min första kärlek

Oj oj oj! Visst har man väl varit kär flera gånger: Brad Pitt, Tom Cruise, Backstreet boys m.m. Men riktig äkta kärlek, mmmm bara en gång och det är min kära make.
Vi träffades på Sala Stadshotell 5 april 2002. Jag var där med Maria och kände egentligen bara för att gå hem, men hon hade sett nån som hon ville "ha". Hon dansade med den killen när jag såg den här killen komma gåendes över dansgolvet. Ånej jag hade ingen lust men okej då. Och här sitter jag nu 8 år senare, gift och har en underbar son på 4 år. Jag känner att jag kan berätta allt för honom och hoppas att han känner lika. Visst kan jag bli väldigt irriterad och arg på han men det löser vi. Vi har haft stunder då man bara vill ge upp men så inser man att man inte vill leva utan den andre. Det måste ju vara äkta kärlek. Vi har kul ihop och vi kan gråta tillsammans. Jag älskar dig!

Inga kommentarer: