lördag 4 december 2010

Dag 1 Presentera mig själv

Jaha... Vad ska man skriva. Jag heter Anne Caroline Eklund (Jensen innan jag gifte mig, är 29 år. Har födelsedag 31 Oktober. Jag jobbar som förskollärare i en grupp med 1-5 åringar och börja känna att det kanske inte är riktigt min grej längre. Får fundera lite på det. Är Lyckligt gift med Tommy som jag älskar av hela mitt hjärta, även fast vi har våra stunder ;) Vi har en alldeles underbar och omöjlig son tillsammans som jag älskar mest i hela världen. Han är min lilla ögonsten!
Vi bor äntligen i vårat drömhus på det området vi vill bo på. Hoppas vi får bo här länge till. Det är tredje huset vi bor så tredje gången gillt...
Jag tycker själv att jag är snäll och omtänksam. Hoppas mina vänner känner lika. Även fast dom inte är så många.
Jag tycker om att scrappa, baka och sy. Inredning är en stor passion och hittar gärna på lite tokiga och annorlunda saker...
Jag har 3 systrar. 2 som jag inte har nån kontakt med och en som bor en gata ifrån bara. Det är ju toppen! Kommer mer info sen.

Inga kommentarer: