torsdag 16 december 2010

Dag 13 Den här veckan

Nu är det ju redan torsdag men så här har min vecka sett ut/kommer se ut:
I måndags var det Lucia firande på jobbet och på Lucaz förskola. Lucaz hade ute och det var så mysigt. Tisdag onsdag hände inget särskilt, jobb och sen hem och dagen rullade på. Idag var det jobb och sen slutade jag tidigt så jag hämtade Lucaz sen åkte vi hem och tittade på film. Åt tacos idag, mumsigt. Möblerat om i vardagsrummet har vi oxå gjort. Imorgon ska jag till sköterskan och ta blodprov inför min operation, sen på Luciafirande på Kyrkis sen in till Västerås en sväng. Måste vara hemma till sex för då ska jag på paketfest med tjejerna på jobbet. I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Koka chokladkola iaf men sen blir det nog till att lata oss.

Inga kommentarer: