torsdag 9 december 2010

Dag 6 Min dag

Min dag startade 6.30 då klockan ringde. Kallt var det inne då pannan stannat, brrr... Gick upp vid 7 och väckte Lucaz. Han ville titta på Dora och äta frukost vid tv:n, OK. Jag gjorde mig iordning och plocka fram kläder till Lucaz. Tommy kom hem vid 7.30 cirkus. Jag och Lucaz åkte 7.50, lämna honom på förskolan, puss och kram och vink. Vidare till jobbet började 8.30. Dagen har bestått av Lucia övning, julpyssel, inskolning, bus och lek och så har jag bakat ett pepparkakshus och gjort granar. Åkte hem vid 17 och vi åt middag, rester korvstroganoff och makaroner och spagetti och köttfärssås. Lucaz öppnade sina kalendrar och tittade på tv. Jag gjorde färdigt Bountybollarna, med lite hjälp, och så en sats med Rocky Roads. Har lagt det på burkar. Kl. 20 gick både karln och ungen och la sig så då fick jag lite egen tid till att sitta här och på fejjan. Det var min dag.

Inga kommentarer: