söndag 9 november 2008

Grattis!!

Grattis pappa på fars dag!!

Grattis till pappa Tommy också. Vi har ju bestämt att vi inte ska köpa nåt men han fick en godispåse och två lotter. Han vart glad iaf och vann 50 spänn. Ett kort hade jag köpt också som var så gulligt. På framsidan stod det "Jag vet att jag är liten" och inuti "Men jag älskar dig så här mycket" och så är den en liten björn som håller isär armarna jättemycket. Pappa vart glad och det är det som är huvudsaken.

Lucaz äter ju penicillin som bekant och nu har han börjat fått röda prickar på kroppen. Bara han inte är allergisk. Ska ringa till doktorn imorgon så får vi se. Tänkte åka en sväng till Ikea också och köpa lite grejer till rummet för det blir inget dagis denna vecka. Jag ska vara hemma tills på onsdag sen ska han vara hos farmor och farfar så jag får jobba.

Mamma var förbi här på kvällningen med äpplen så jag kan göra mera äppeldricka. Lucaz går och tjatar om "äckedricka" men jag har ju inget kvar men om några dagar så.

Åter igen: GRATTIS ALLA PAPPOR!!

Inga kommentarer: