torsdag 20 november 2008

Ny leksak

Nu är veckan snart slut. Vad skönt!! Jag jobbar till 18 i morgon, inte så kul kanske men det är ganska mysigt. Jag jobbar ju på en förskola och det blir ju mörkt tidigt så då kan man tända ljus och äta lite frukt och titta på film. Myspys!

Idag var vi ner en sväng på stan för Lucaz behövde nya vantar till dagis. Det blev lite mer än vantar. Vi var in på en mysig liten inredningsbutiki nere på stan och jag sa till Lucaz att vi skulle titta på en present till Wiggo. Han hittade genast en men jag tyckte inte att vi skulle köpa den, då skriker han i hela butiken "Köpa Wiggo!" Det var bara att köpa den. Så nu har vi en julklapp till Wiggo från Lucaz. Det blir nåt mer. Nu kanske det är nån som är nyfiken...

Lucaz fick ett gevär och en larv som är för bebisar, men han ville ha den så han fick den. Sen köpte vi en kaffebryggare till hans lilla kök som han ska få i julklapp. Då kan han brygga sitt eget "chaffe".

På kvällen kom moster över och tog en fika. Hon hade köpt en liten bil till Lucaz som passade hans garage perfekt. Tack snälla moster!

Nu ska jag titta på "Criminal minds" och sen gå och sova.

Inga kommentarer: