söndag 2 november 2008

Vilken härlig dag

Igår hade jag kalas för familjen. Det var mysigt men jobbigt. Jag kände mig inte helt piggelin men det gick ändå. Här är mina presenter:


Det här fick jag av min kära man. Ett kakfat och en popcornskål.
Av svärmor och svärfar fick jag en termos.

Denna fina pajform fick jag av min svägerska.

Detta fick jag av min syster och min mamma. Tyvärr är det lika som jag fick av Tommy men jag ska byta till nåt annat.

Jag fick dom här fina blommorna av pappa + att jag har fått en terassvärmare, men den står i garaget så kort får komma sen.

På kvällen när alla hade åkt hem så kände jag mig inte så pigg, jag hade feber. Det var bara att bädda ner sig i soffan och titta på tv för jag frös som bara den. Idag känner jag mig lite piggare men Lucaz har hostat hela natten så vi får väl se om man får vabba den här veckan. Ha en skön söndag!!!!

Inga kommentarer: