måndag 24 november 2008

J-la kamera!

Blir tokig på våran kamera! Ibland går det inte att sätta på den fast det finns batteri. I går var det så och då satte vi den på laddning. Men nu när jag skulle lägga in bilderna så gick det iaf inte att sätta på den. Är så arg så jag kan slänga ut den i snön! Då kanske den funkar sen.
Vi får lov och köpa en ny.

Jag ville ju lägga in bilder från pulkaåkningen och när vi va på bio som gick bra förresten. Vi var och såg Lilla Spöket Laban. Det gick bättre än förväntat. Han satt still och tittade på hela filmen och åt godis och popcorn. Efter bion åkte vi hem till mormor och fikade.

Jag sydde mina nya julgardiner som ska upp till helgen. Beiga med hjärtan på. Kommer bli så fint i köket. Har även köpt en ny stjärna och en glasboll med tomtar i.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lägga ut receptet på pepparkakskola. Låter mumsigt :-)