lördag 8 november 2008

Lite piggare

Idag har Lucaz varit nästan som vanligt. Han har ingen feber längre men hostar och ser trött ut. Han har iaf lekt och busat och vi var ner en sväng på stan. Han kan ju inte behöva sitta inne bara för att han har lunginflammation.

Han var iaf tillräkligt pigg för att borsta tänderna själv. Nu är han en riktigt hejare på att borsta.

Imorgon kommer morfar. Vi skulle ha vart dit men vi vill inte åka nånstanns när han är sjuk. Vi var ner på stan och jag köpte en pyjamas till min pappa.

Tommy och jag har sagt att vi inte ska köpa nått förrän Lucaz förstår vad det handla om. Vi köpta iaf till första fars- och morsdag. Men jag har köpt några lotter iaf och en godispåse. Och ett jättegulligt kort. Nu måste jag sluta innan han ser vad jag skriver.

Grattis alla pappor på farsdag imorgon!!!

Inga kommentarer: